Η παράσταση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και τα έσοδα θα διατεθούν για την αναβάθμιση και εξοπλισμό της αίθουσας εκδηλώσεων του σχολείου μας. Την παράσταση συντονίζουν οι καθηγήτριες : Γεωργακά Ελένη, Καλύβα Βάσω & Τσολάκη Αναστασία. Σας περιμένουμε!
Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και στους διαδρόμους του σχολείου μας, έχουμε τη χαρά να απολαύσουμε ένα μικρό δείγμα των εικαστικών δημιουργιών των μαθητών και μαθητριών μας. Μπράβο σε όλα τα παιδιά και την υπεύθυνη εικαστικών κα Καρατοσίδη Μαρία (ΠΕ08) για την προσπάθεια και το υπέροχο αποτέλεσμα! Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την…
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες καθώς και στους εκπαιδευτικούς: Αβραμπάκης Βασίλης Αλεξανδρής Ανδρέας Ζαχαρή Μαρία Ζωγράφος Σοφοκλής Κόλλια Γεωργία Κουτούση Βασιλική Κυριτσάκη Ξένια Φασουλά Ελένη